الصاق ۲۸ هزار و ۴۲۱ کیوآر کد بر روی صندوق های صدقات

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: تاکنون ۲۸ هزار و ۴۲۱ کیوآر کد بر روی صندوق‌های خانگی نصب شده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با اجرای طرح پرداخت صدقات از طریق کد کیوآر خیرین و مشترکین می‌توانند با اسکن این کد از طریق گوشی هوشمند صدقه خود را به آسانی پرداخت کنند.

او  به مزایای اجرای این طرح نیز اشاره کرد و افزود: پیشگیری از انتقال ویروس  کرونا وجلوگیری از انتشار بیماری‌هایی که از طریق گردش پول انجام می‌گیرد، آسانی و سرعت در پرداخت صدقات، کاهش فرآیند و هزینه‌های اجرایی، جلوگیری از استهلاک پول ملی و سرعت در فرآیند انجام کار از مزایای اجرای کامل این طرح است. 


صفری با بیان اینکه از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۲۸ هزار و ۴۲۱ صندوق صدقات کوچک موجود در منازل، مغازه‌ها و مکان‌های عمومی برچسب کیوآر نصب شده است، گفت: برای اجرای کامل این طرح همکاران باید با جدیت و حرکت جهادی نسبت به الصاق این کد برروی کلیه صنادیق صدقات کوچک خانگی مشترکین اقدام کنند.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی از طریق سامانه (ussd) از دیگر روش‌های پرداخت صدقه است، افزود: این سامانه برروی تمامی سیم کارت‌های موجودو اپراتور‌ها (دائمی واعتباری) فعال است.

او ادامه داد: خیرین می توانند برای پرداخت صدقه کد مهربانی #*۸۸۷۷*۰۲۴ را از طریق تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

صفری با تشریح اینکه صدقات اهدایی مردم در همان محل جمع آوری شده برای حل مشکلات و رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود، گفت: مبالغ دریافتی خیران برای اموری مانند کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن، کمک به ازدواج، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی و کمک به هزینه‌های درمانی مددجویان و نیازمندان هزینه می شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.